emsan57

Alla inlägg under mars 2016

Av Sofie Moroni - 11 mars 2016 21:01

Hej alla Olafs hur mår ni? jag mår bra men ändå inte för att det är någon i min klass som har hackat min  email  och skrivigt elaka saker till minna kompisar men som tur så vet de att det inte var jag för att det var det inte men jag har gåt till kuraton och så ska våran rektor gjöra en utredning om det . Men annars mår jag bra och min pappa kommer ikväll från italien för att han bor där så det kommer att bli gjätte roliigt   Ps. jag kanske kommer att gjöra ett inlägg där jag svarar på era frågor aa om ni har några så skriv gjärna några frågor men annars så gjör jag något annat inlägg tack för ikväll  

Av Sofie Moroni - 11 mars 2016 20:43

Hej alla Olafs hur mår ni? jag mår bra men ändå inte för att det är någon i min klass som har hackat min  email  och skrivigt elaka saker till minna kompisar men som tur så vet de att det inte var jag för att det var det inte men jag har gåt till kuraton och så ska våran rektor gjöra en utredning om det . Men annars mår jag bra och min pappa kommer ikväll från italien för att han bor där så det kommer att bli gjätte roliigt   Ps. jag kanske kommer att gjöra ett inlägg där jag svarar på era frågor aa om ni har några så skriv gjärna några frågor men annars så gjör jag något annat inlägg tack för ikväll  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards